Сайт ДАНО
Міністерство освіти і науки України
КЗО НРЦ"Шанс" ДОР
Про експериментальну модель програми
спеціального медіа-освітнього курсу для старшокласників
«Медіа-культура»
Медіа-культура як суспільний феномен виробництва медіа-продукції, опосередкований засобами масової комунікації, та її споживання масовою аудиторією становлять медіатизований простір, який створює нове середовище існування, нову реальну дійсність. Сучасний розвиток засобів масової комунікації обумовлює утворення нових форм життєдіяльності людини, новий досвід спілкування й співіснування.
Н. І. Череповська,
старший науковий співробітник
лабораторії психології масової комунікації та медіа-освіти
Інституту соціальної та політичної психології НАПН України,
кандидат психологічних наук
Про експериментальну модель програми
спеціального медіа-освітнього курсу для старшокласників
«Медіа-культура»
Медіа-культура як суспільний феномен виробництва медіа-продукції, опосередкований засобами масової комунікації, та її споживання масовою аудиторією становлять медіатизований простір, який створює нове середовище існування, нову реальну дійсність. Сучасний розвиток засобів масової комунікації обумовлює утворення нових форм життєдіяльності людини, новий досвід спілкування й співіснування.
Немає коментарів:
Дописати коментар